CLICK ME

Pages

My Slide Show

Friday 25 March 2011

SELAMAT DATANG

Salam kawan-kawan semua, this is like the first time I have ever blogged about myself. Tak pernah dalam hidupku nak buat benda-benda macam ni. Semasa saya menonton muvie "Julie & Julia", ia memberi inspirasi kepadaku untuk memulakan blog sendiri. Dengan itu saya ingin mengucapkan Selamat Datang kepada kawan-kawan semua yang sudi menyokong saya dan sudi untuk membaca kisah hidupku. Segala comment dan advice dari kawan-kawan semua amatlah dihargai. I hope that one day I will become your inspiration. I will bring you on a journey that you will not want to take your eyes off this blog and off the computer even....so this is where it started....

8 comments:

  1. tulis la banyak-banyak nurell...

    ReplyDelete
  2. hahahaha nurell dah start buat blog???? biar benar ...selamat berblog..hahahaha terus2 nnt kak sue jadi follower yek...

    ReplyDelete
  3. fatehah: saya akan tulis banyak2 jangan risau. tadi keluar tu yang tak sempat nak tulis banyak2 ni.
    Anna Suzana: Yes kak. Nantikan ceritaku lagi ya.
    About Me: Yes, thanks.

    ReplyDelete
  4. welcome dear!

    Bila lagi nk karoke?? hehehehe... btw i am nina, putri's fren! We met only one time kt Red Box Pavilion! Hope u still remember me... !!!

    ReplyDelete
  5. hello nina! how are you? of course i still remember u :)

    ReplyDelete

CLICK ME